Oferty pracy archiwalne
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o naborze z dnia 26.09.2022r.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko: Pracownik działu świadczeń – 1 etat
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I. WYMAGANIA
1. NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie minimum średnie,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz prawo korzystania z pełni praw publicznych,
- wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej, KPA i przepisów szczegółowych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- praktyczna znajomość programów z pakietu Ms Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy z klientem,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- komunikatywność,
2. DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy w zespole,
- odbyte praktyki zawodowe w ośrodku pomocy społecznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność postępowania w sytuacjach kryzysowych,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność.
II. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- udzielanie informacji dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,
- wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń z pomocy społecznej,
- prowadzenie postępowania, w tym administracyjnego w zakresie świadczeń z pomocy społecznej,
- przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń z pomocy społecznej,
- sporządzanie list wypłat świadczeń z pomocy społecznej, w tym należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej,
- prowadzenie rejestru osób korzystających z różnych form pomocy,
- prowadzenie ewidencji zaangażowania środków budżetowych do wydatków roku bieżącego w zakresie realizowanych świadczeń,
- współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, sądami, urzędami, instytucjami w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy,
- terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań w zakresie pomocy społecznej, w tym także w formie elektronicznej,
- skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań,
- zachowywanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych,
- III. INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym w budynku parterowym,
- praca administracyjno – biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w M-GOPS w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w sierpniu 2021r., jest wyższy niż 6%.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Pracownik działu świadczeń ”, w terminie do dnia 7 października 2022r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie. Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Nabór przeprowadza się w trzech etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Trzeci etap: informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o naborze z dnia 08.09.2022r.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko:
Młodszy opiekun w ośrodku pomocy społecznej – 1 etat
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony od 2022-12-01 z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie min. zawodowe lub średnie,
- dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu opiekuna lub udokumentowane doświadczenie zawodowe,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy
w zespole),
- mile widziane prawo jazdy kat. B,
- znajomość topografii gminy Oborniki Śląskie,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Wykonywanie czynności gospodarczych i pielęgnacyjnych u podopiecznych (bez specjalistycznych):
- czynności higieniczno – pielęgnacyjne,
- czynności aktywizujące społecznie,
- przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami M-GOPS w Obornikach Śląskich,
- inne zadania zlecone przez Kierownika,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie, niezależnie od warunków atmosferycznych,
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy opiekun w ośrodku pomocy społecznej ”,
w terminie do dnia 30 października 2022r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w trzech etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Trzeci etap: informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o naborze z dnia 01.07.2022r.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko: Referent ds. świadczeń rodzinnych – 1 etat
Umowa o pracę zostanie zawarta od 2022-09-01 na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
1. NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, humanistyczne),
- znajomość zastosowania i interpretacji przepisów w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, ustawy o Karcie Dużej Rodziny, aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz prawo korzystania z pełni praw publicznych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- praktyczna znajomość programów z pakietu Ms Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność postępowania w sytuacjach kryzysowych,
- dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- prowadzenie postępowania z zakresu ustalania prawa do świadczeń rodzinnych,
- prowadzenie postępowania dotyczącego Karty Dużej Rodziny,
- prowadzenie postępowania w sprawie wydawania zaświadczeń do programu „Czyste Powietrze”,
- przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków,
- prowadzenie rejestrów świadczeń,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- prowadzenie postępowania w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,
- prowadzenie postępowania w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego świadczeń rodzinnych,
- sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców,
- wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji,
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych i zapotrzebowań na środki finansowe,
- wprowadzanie wniosków do programu komputerowego,
- przekazywanie do archiwum dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym w budynku parterowym,
- praca administracyjno – biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w M-GOPS w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2022r., jest wyższy niż 6%.
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Referent ds. świadczeń rodzinnych”, w terminie do dnia 2022-07-22, na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w trzech etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Trzeci etap: informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie o naborze z dnia 08.04.2022r.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko: Referent ds. kontroli zarządczej i RODO – 1 etat
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
1. NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (mile widziane studia magisterskie prawnicze),
- znajomość zastosowania i interpretacji przepisów w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, prawa zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz prawo korzystania z pełni praw publicznych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- praktyczna znajomość programów z pakietu Ms Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność postępowania w sytuacjach kryzysowych,
- dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- współpraca ze wszystkimi działami w zakresie identyfikowania ryzyk, mechanizmów kontrolnych oraz ustalania planów działania w celu ograniczenia ryzyka w jednostce;
- przygotowywanie opinii wraz z dokumentacją o stanie kontroli zarządczej na potrzeby rocznego oświadczenia, w tym przeprowadzanie samooceny kontroli zarządczej;
- prowadzenie bieżących akt kontroli zarządczej w celu dokumentowania przebiegu i wyników kontroli;
- nadzór nad aktualizacjami procedur wewnętrznych, instrukcji, wytycznych i innych dokumentów wewnętrznych stanowiących dokumentację systemu kontroli zarządczej;
- pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych, którego zadania określają odpowiednie przepisy;
- realizowanie zadań pełnomocnika (koordynatora) do spraw kontroli zarządczej;
- inicjowanie i opracowywanie procedur kontroli zarządczej;
- identyfikacja i analiza ryzyka mogącego zagrozić realizacji zadań;
- dbałość o zapewnienie działania skutecznego systemu zarządzania ryzykiem;
- organizowanie i wykonywanie kontroli kompleksowych, problemowych, doraźnych i sprawdzających;
- przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli z zakresu wydatkowania udzielonych dotacji;
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających opis stanu faktycznego, pozwalający na dokonanie oceny oraz stwierdzenie uchybień i nieprawidłowości w świetle obowiązujących jednostkę przepisów prawnych;
- opracowywanie wystąpień pokontrolnych, jak i planu kontroli na dany rok budżetowy;
- sporządzanie rocznej informacji z przeprowadzonych kontroli;
- współpraca z zewnętrznymi jednostkami kontrolnymi;
- prowadzenie pełnej dokumentacji kontroli zarządczej;
- analiza potrzeb i wymagań przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- rozeznanie rynku w zakresie możliwych wariantów, w tym prawnych, dotyczących dokonania zakupu;
- identyfikowanie ryzyk, które mogą wystąpić w ramach realizacji planowanego zamówienia;
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym w budynku parterowym,
- praca administracyjno – biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w M-GOPS w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w marcu 2022r., jest wyższy niż 6%.
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Referent ds. kontroli zarządczej i RODO”, w terminie do dnia 22 kwietnia 2022r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu,
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko:
Młodszy opiekun w ośrodku pomocy społecznej – ½ etatu
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie min. podstawowe, preferowane zawodowe lub średnie,
- ukończony kurs potwierdzający posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu opiekuna lub udokumentowane doświadczenie zawodowe,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy
w zespole),
- mile widziane prawo jazdy kat. B,
- znajomość topografii gminy Oborniki Śląskie,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Wykonywanie czynności gospodarczych i pielęgnacyjnych u podopiecznych (bez specjalistycznych):
- czynności higieniczno – pielęgnacyjne,
- czynności aktywizujące społecznie,
- przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami M-GOPS w Obornikach Śląskich,
- inne zadania zlecone przez Kierownika,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie, niezależnie od warunków atmosferycznych,
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy opiekun w ośrodku pomocy społecznej ”, w terminie do dnia 28 lutego 2022r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu,
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekun – ½ etatu
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie min. średnie,
- udokumentowane dyplomem ukończenie szkoły na jednym z kierunków: opiekun, opiekun środowiskowy, opiekun medyczny lub ukończony kurs potwierdzający posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu Opiekuna,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy
w zespole),
- mile widziane prawo jazdy kat. B,
- znajomość topografii gminy Oborniki Śląskie,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Wykonywanie czynności gospodarczych i pielęgnacyjnych u podopiecznych (bez specjalistycznych):
- czynności higieniczno – pielęgnacyjne,
- czynności aktywizujące społecznie,
- przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami M-GOPS w Obornikach Śląskich,
- inne zadania zlecone przez Kierownika,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie, niezależnie od warunków atmosferycznych,
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Opiekun”, w terminie do dnia 31 stycznia 2022r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu,
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko: Księgowy – 1 etat
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
1. NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub
- wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) lub
- wyższe na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) lub
- wyższe na dowolnym kierunku i certyfikat księgowy z potwierdzeniem kwalifikacji w ramach zawodu księgowy,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz prawo korzystania z pełni praw publicznych,
- wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy rachunkowości i przepisów o rachunkowości budżetowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, KPA, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń zdrowotnych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 2016-04-27 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- praktyczna znajomość programów z pakietu Ms Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność postępowania w sytuacjach kryzysowych,
- dokładność, rzetelność, sumienność, terminowość,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność,
2. DODATKOWE:
- mile widziana znajomość obsługi programów SIGID Księgowość, Płatnik ZUS,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej, w tym zadań zleconych a w szczególności:
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym i klasyfikacją budżetową,
- dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych pod względem formalno – rachunkowym,
- dekretowanie dowodów księgowych dotyczących dochodów budżetowych i wydatków,
- księgowanie i uzgadnianie na kontach syntetycznych i analitycznych,
- terminowe rozliczanie i przekazywanie dochodów budżetu jednostce samorządu terytorialnego,
- przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej,
- wprowadzanie planu finansowego i jego zmian,
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
- uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami dłużnikami,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum,
- prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, środków trwałych i pozostałych środków trwałych,
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego i wyposażenia,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca biurowa na miejscu w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym w budynku parterowym,
- praca administracyjno – biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w M-GOPS w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2021r., jest wyższy niż 6%.
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Księgowy”, w terminie do dnia 6 grudnia 2021r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV.
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Kierownik
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekun – ½ etatu
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem trzymiesięcznego okresu próbnego.
I WYMAGANIA
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie min. zawodowe,
- udokumentowane ukończenie szkoły na jednym z kierunków: opiekun domowy, opiekun środowiskowy, opiekun medyczny lub ukończony kurs potwierdzający posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu Opiekuna,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy
w zespole),
- mile widziane prawo jazdy kat. B,
- znajomość topografii gminy Oborniki Śląskie,
II ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
Wykonywanie czynności gospodarczych i pielęgnacyjnych u podopiecznych (bez specjalistycznych):
- czynności higieniczno – pielęgnacyjne,
- czynności aktywizujące społecznie,
- przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami M-GOPS w Obornikach Śląskich,
- inne zadania zlecone przez Kierownika,
III INFORMACJA O WARUNKACH I MIEJSCU PRACY NA DANYM STANOWISKU:
- praca wymaga częstego przemieszczania się w terenie, niezależnie od warunków atmosferycznych,
IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie rekrutacji,
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Opiekun”, w terminie do dnia 31 grudnia 2021r., na adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1B, 55 – 120 Oborniki Śląskie.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać od Kierownika M-GOPS pod nr telefonu 71/310-34-22.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Aplikacje, które wpłyną niekompletne, niezgodne z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu o naborze lub po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku skierowania oferty pocztą – decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu dokumenty zostaną przekazane do archiwum w celu wybrakowania.
Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach:
- W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu,
- W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefoniczną według danych z CV. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wynikach naboru opublikowana zostanie na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronie BIP.
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Obornikach Śląskich
Teresa Gajowczyk